معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد گفت: ۵۹۰ هزار شب- اقامت در ۳ حوزه اقامتگاه های رسمی، موقت و اضطراری برای زائران نوروزی مشهد پیش بینی شده است.

پیش بینی ۵۹۰ هزار شب- اقامت برای زائران نوروزی مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در حاشیه مراسم میثاق خادمان اسکان نوروزی فرهنگیان مشهد عنوان کرد: ۵۹۰ هزار شب- اقامت در ۳ حوزه اقامتگاه‌های رسمی، موقت و اضطراری برای زائران نوروزی مشهد پیش بینی شده و در این راستا قرارگاه خدمات زائران مشهد با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی و راهنمایی زائران است.

فرماندار مشهد افزود: بر اساس تمهیدات صورت گرفته، کلیه ظرفیت اقامتی متمرکز است و اقامتگاه‌های مورد نیاز زائران، با توجه به درخواست آنها تامین خواهد شد. اقامتگاه گاه‌های رسمی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، زائرسراها و مهمانپذیرها است. مدارس، مساجد و کمپ‌های شهرداری، اقامتگاه‌های موقت را تامین می‌کنند و سالن‌های ورزشی نیز به منظور اقامت اضطراری زائران در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای پذیرایی از زائران، آمادگی کامل داریم. ضمن این که با توجه به همزمان بودن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، میزان ماندگاری زائران نیز بیشتر خواهد بود و این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.